غزل تنهایی

اشعار شاعری بی تخلص

غزل تنهایی

اشعار شاعری بی تخلص

مشخصات بلاگ

من سیامک هستم. خودم رو شاعر نمیدونم. ولی هر از گاهی چیزهایی مینویسم و دوست دارم نظر شاعران و شعردوستان رو در مورد نوشته‌هام بدونم. خوشحال میشم منو از نظرات مفیدتون آگاه کنید.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

لیلی و مجنون

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۵۹ ب.ظ


تو چرا بنشسته ای دریا بیاید       گر تو مجنونی چرا لیلا بیاید


ما در این ظلمتکده کاری نداریم     آنکه میخواهد رود با ما بیاید


   این قطره است که همیشه به سوی دریا می‌شتابد. هرگز قطره انتظار ندارد دریا به سوی او بیاید. این مجنون است که باید برای لیلی خود دربه‌در شود و به کوه و بیابان بزند. پس چگونه است که نشسته‌ایم و منتظر آمدنش هستیم. باید حرکتی کرد.

نظرات  (۴)

  • شهـــرزاد
  • خیلی زیبا بود 
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون.

    خیییییلی زیبا بود.

    ممنون از اینکه بهم سر زدی.

    با تبادل لینک موافقی؟؟؟

    پاسخ:
    ممنون از لطفتون
    لینک شدید.
    آقاسیامک شعراتون واقعاعالیه....وممنون ازاینکه به وبم سرزدین..!
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون...بازم به ما سر بزنید.
  • نم نم باران قندیل
  • سلام دوست من خیلی خوشحال شدم از اینکه ما را با گذاشتن نظر قابل دونستید

    شما هم وبلاگ جذاب و خوبی دارید

    با افتخار لینک شدید

     موفق باشید.

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی