غزل تنهایی

اشعار شاعری بی تخلص

غزل تنهایی

اشعار شاعری بی تخلص

مشخصات بلاگ

من سیامک هستم. خودم رو شاعر نمیدونم. ولی هر از گاهی چیزهایی مینویسم و دوست دارم نظر شاعران و شعردوستان رو در مورد نوشته‌هام بدونم. خوشحال میشم منو از نظرات مفیدتون آگاه کنید.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

خورشید پنهان

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۹ ب.ظ

تو همون هستی که تو هیچ جای دنیا ندارن

بدیا تاریکیا پیش تو معنا ندارن

تو مثل یه خورشیدی زندگی دادی به همه

حتی با وجود تو بهمنا سرما ندارن

زندگی خیلی قشنگه وقتی تو اینجا باشی

اما وقتی نباشی امروزا فردا ندارن

همه خوابای بد شبا میان به شهر ما

آخه بی بودن تو بچه‌ها رویا ندارن

آدما منتظرن تا یه روزی تو برسی

آخه تو زندگیشون هیچ چیز زیبا ندارن

همه ستاره ها میخوان با تو حرف بزنن

زود بیا اگه نیای سرور و مولا ندارن

مگه من یه شاعرم تخلصم داشته باشم

توی شهر شاعرا برای ما جا ندارن

خرداد 85


* چون شعر به زبان گفتار نوشته شده، به جای جمع زدن با "ها" با الف جمع زدم و باید به همین شکل خونده بشه

نظرات  (۱۴)

  • منصور گروسی
  • سلام

     

    به

     

     

    داداش بزرگوارم سیامک عزیز و گرامی

     

    قابل تعریف نیستم

     

    با تک بیتی بداهه 

     

    هر چه دارم بود از لطف کریمش به سرم

    گــــر کـــــه لطفش ببرد غمزده و دربدرم

     

     

    شاد و مدام زیبا سرا باشید

    پاسخ:
    خیلی زیبا بود...ممنون که به ما سر زدید.
  • اسما عیل (ساحل)
  • سلام.

    زیباست.
    پاسخ:
    سلام...ممنون.
    سلام
    خوبه ولی هنوز خیلی کار داری
    رو قافیه هات دقت کن
    رو وزن شعراتم کن

    یکم مطالعه و خوندن آثار دیگران بد نیست
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون...بازم به ما سر بزن...شعرهای جدیدم رو به زودی قرار میدم...خوشحال میشم نظرتون رو در مورد اونها هم بفرمائید.
  • فاطمه سادات
  • سلام آقا سیامک ممنون که به وبلاگم سر زدین ، شما واقعا شعرای زیبایی میگین خیلی به دل میشینه امیدوارم همیشه پیروز و موفق باشید..
    پاسخ:
    ممنون فاطمه سادات خانم...خوشحالم که شعرهام به دلتون نشسته.
    بازم به من سر بزنید. خوشحال میشم.
  • فاطمه سادات
  • شما با افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    ممنون، من هم با افتخار شما رو لینک میکنم.
    سلام دوست گرامی : از این که به فاصله سر زدید سپاسگذارم .
    بنظر من هر کسی که بنویسه کار شاقی کرده پس باید به او روحیه دارد .
    مطمئنم شما هم روز بروز بهتر و شیوا تر خواهید نوشت . وبلاگ قشنگ و پر محتوایی دارید ، پیروز باشید و سر بلند
    پاسخ:
    ممنون که روحیه میدید...با روحیه‌ای دادید دوبارهبعد از حدود دو سال شروع به شعر گفتن کردم...ممنون.
    مرسی که بهم سر زدی .وبلاگت خیلی پر انرژی و جدابه واقعا احسنت استفاده کردم
    پاسخ:
    ممنون از نظر لطفتون... اگر جذاب و پر انرژی هم باشیم این رو از شما خوانندگان خوبم گرفتم.
  • گیتارشکسته
  • آقاسیامک وبت خلی قشنگه.اشعارتم فوق العاده ست.خلی خوشم اومد

    پاسخ:
    ممنون از لطفتون... خوشحالم که خوشتون اومده. بازم به ما سر بزنید.
  • گیتارشکسته
  • در وجود هر کس رازی بزرگ نهان است
    داستانی، راهی، بی راهه ای
    طرح افکندن این راز
    راز من و راز تو، راز زندگی
    پاداش بزرگ تلاشی پر حاصل است......
  • گیتارشکسته
  • ما فکـر میکنیـم بدتـرین درد، از دست دادن کسـیه که دوستــش داریم !
    امـا .. .. حقیقت اینه که:
    از دست دادن خـودمـون،
    و از یـاد بردن اینکه کــی هستیم ! و چقدر ارزش داریم.. ..
    گــاهی وقتـها خیلـی دردنـــاک تره !!!!
  • گیتارشکسته
  • درسی از جامعه شناسی:
    اگر کسی به سرعت عصبانی میشود، حتی برای مسائل کوچک و پیش پا افتاده، این بدان معناست که او عاشق شده است........
    سلام 
    نوشته هاتون زیباست اما کمی از قالب های شعری دور هستند
    البته می تونه یه قالب جدید محسوب بشه
    موفق باشید
    پاسخ:
    فکر میکنم منظورتون از قالب همون وزن باشه... قبول دارم که شعرها کمی مشکل وزنی دارند...ولی اگه منظورتون سبک نوشتاری من باشه، همونطور که فرمودید شعرهام در سبک خودم هستم، و این روش رو میپسندم...این شعر نه ولی گاها در بعضی از شعرهام (مثل شعر تو کسی هستی)‌ از قالبهای ابداعی خودم استفاده کردم.
  • allahyargholamiamoli
  • این یکی به زمان ما نزدیکه فقط باید یه کم روش کار کنی خواهش می کنم از من ناراحت نشو
    پاسخ:
    ممنون از نظرات خوبتون.
    هیچوقت از انتقاد ناراحت نمیشم.
    مخصوصا اگه مثل انتقادات شما سازنده باشه.
    بسیار زیبا. برایتان آرزوی موفقیت می کنم...
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون. من هم برای شما آرزوی موفقیت و شادکامی دارم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی