غزل تنهایی

اشعار شاعری بی تخلص

غزل تنهایی

اشعار شاعری بی تخلص

مشخصات بلاگ

من سیامک هستم. خودم رو شاعر نمیدونم. ولی هر از گاهی چیزهایی مینویسم و دوست دارم نظر شاعران و شعردوستان رو در مورد نوشته‌هام بدونم. خوشحال میشم منو از نظرات مفیدتون آگاه کنید.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

زندگی

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۱ ب.ظ

زندگی یک رسم است

                    با همه سادگی اش پر زرق است

زندگی یک دریاست

                   با همه بزرگی اش دلگیر است

زندگی یک رویاست

                   با همه لطافتش کوتاه است

زندگی مثل شب است

                  با همه تیرگی‌اش مهتابیست

زندگی مثل دل است 

                  با همه تپیدنش آرام است

زندگی رد شدن ثانیه هاست

                  زندگی تقاطع خاطره هاست

زندگی زندگی است

                  زندگی عاشقی است

زندگی هر چه که هست

                    لایق زندگی است

نظرات  (۶)

  • حسین غلامی خواه
  • قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنون از نظر لطفتون.
    بازم تشریف بیارید.
    سیامک جان شعر جالبی گفتی .
    چون فرمودی نظرتون رو بدین بنده نقد خودم رو در مورد شعرت میگم که شاید به نظر خودت یا دیگران نقد درستی نباشه
    1- زندگی یک رویاست ..... جالبتره نشون میده تا بنویسی زندگی یا رویاست
    2- اگه به جای زرق بتونی کلمه دیگه ای در مصرع اول بگذاری ریتم بهتر میشه مثل ...برق
    3- با همه تیرگیش مهتابیست       ریتم بهتری میگیره. 
    پاسخ:
    سلام. ممنون از نظرتون.
    مورد اول که فرمودید اشتباه تایپی بنده بود که اصلاح شد.
    در مورد دوم باید بگم که خودم هم اینطور فکر میکنم ولی همون نتونستم کلمه مناسبی به جای زرق پیدا کنم. قبول دارم که زیاد قشنگ نیست. ولی فکر میکنم برق هم همون مشکل رو داره و تغییر محسوسی در ریتم ایجاد نمیکنه.
    در مورد سوم هم با شما موافقم و کلمه تیره‌گی ریتم بهتری به شعر می‌بخشه.
    ممنون از نظر سازندتون.
    موقع انتشار شعرهای جدیدترم حتما خبرتون میکنم.
    یا علی.
    salam

    mitonam ye soali beporsam ???

    اولا داری به چه سبکی شعر می گی ؟؟؟؟
    دوما قافیه هات کجاست ؟؟؟هیچ قافیه ای توی شعر وجود نداره ؟؟
    رسم - زرق - ارام - دریا - دلگیر 

    ببین شعرت نمیدونم هر چند بخواد ازاد یا نیمایی هم حساب کنی هیچ کدوم از این ها نیست ...می دونم الان بهت برمیخوره ..ولی من این شعر و خوندم هیچ قافیه ای ندیدم .
    پاسخ:
    سلام... ممنون از نظرتون.
    من سبک خودم رو دارم.  شعر زندگی یه شعر آزاد هست و مسلما قافیه نداره.
    ولی همونطور که فرمودید با شعرهای دیگه متفاوت هست.
    خیلی قشنگ بود موفق باشین
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون. شما هم موفق باشید.
  • حسین پیرتاج
  •    سلام دوست شاعرم  ! شعرهایت رادیدم ، اغلب شعر هایی خوب و قابل توجه هستند و از خواندنشان لذت بردم ، دوست من ! مطالعه و مطالعه دفتر های شعر ، در هر زمان  به ما دوستداران شعر و شاعری بیشتر می آموزد و ما را در این هنر       فوی  و تواناتر میکند ،   سرودن شعر های زیبا و باز هم زیباتری را برایت آرزومندم .                                                                    حسین پیرتاج
    پاسخ:
    سلام...ممنون از لطفتون آقای پیر تاج...باعث افتخار منه که وبلاگم خوانندگان خوب و گرانقدری مثل شما داشته باشه...سعی میکنم در گفتن شعر روز به روز پیشرفت کنم و از هر فرصتی برای آموختن استفاده میکنم. این وبلاگ هم فرصتی برای آموختن برای من هست.

    سلام

    خسته نباشید

     

     

    اگر تفننی شعر میگین، که بحثش جدا هست

     

    ولی اگر جدی شعر میگین،به نظرم میاد که بایستی بیشتر کار کنین

     

     

    ضمنا:

    اولا من که لینکتون میکنم،خوشحال میشم متقابلا لینک بشم

    دوما بهترین چیزی که در وبلاگتون به چشمم خورد و لذت بردم 

    این بود که حس کردم باید آدم با ادب و منظمی باشین

     

     

    خلاصه اصل زندگی اینهاست

     

    موفق باشین، در پناه خداوند مهربان

    پاسخ:
    سلام. میشه گفت تفننی شعر میگم به این معنی که شعر گفتن رو به عنوان یه شغل یا هدف آینده دنبال نمیکنم.
    و میشه گفت جدی شعر میگم طوری که شعرهام برام عزیز هستند و دوست دارم هر شعری که میگم بهترین شعرم باشه.

    کاش دقیقتر میگفتید در چه زمینه ای باید کار کنم.
    من هم با افتخار لینکتون میکنم. 
    برام جالب هست بدونم چه چیزی تو وبلاگم با ادبی منو نشون داده. ممنون از لطف شما.
    پایدار و نویسا باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی