غزل تنهایی

اشعار شاعری بی تخلص

غزل تنهایی

اشعار شاعری بی تخلص

مشخصات بلاگ

من سیامک هستم. خودم رو شاعر نمیدونم. ولی هر از گاهی چیزهایی مینویسم و دوست دارم نظر شاعران و شعردوستان رو در مورد نوشته‌هام بدونم. خوشحال میشم منو از نظرات مفیدتون آگاه کنید.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

یار سفر کرده

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۵۳ ب.ظ

میدونم یه روز میاد تو این درو وا میکنی

برمیگردی از سفر دنیا رو زیبا میکنی

میدونی اگه بیای تاریکی از دلم میره

آخه تو بجای اون عشقتو توش جا میکنی

روزی که تو می رسی مثل یه عیده واسه ما

آخه وقتی برسی شادی رو برپا میکنی

تو که نیستی یه دونه غصه نشسته تو دلم

زود بیا اگه بیای غصمو تنها میکنی

من بهت میگم بیا بسته دیگه اونجا نمون

تو میگی باشه میام، امروز و فردا میکنی

شعر من منتظره تا یه روزی تو برسی

آخه وقتی برسی حرفهاشو معنا میکنی

نمیخوام اسممو تو آخر شعرم بیارم

اگه تو دوستم داری اسممو پیدا میکنی

نظرات  (۲)

تو از خورشیدها آمده ای, از سپیده دم ها آمده ای
تو از آیینه ها و ابریشم ها آمده ای....

پاسخ:
ممنون
زیبا بود.
ازین خیلی خوشم اومد..هم مضمون عاشقونه ای داشت ...هم از لحاظ قافیه مشکی نداشت ...اما یک بیتی مشکل وزنی داشت من اونو بدین صورت اضلاح می کنم : 

شعر من منتظره تا که یک روزی برسی
یا : 
شعر من منتظره تا تو یک روزی برسی

به جای 
شعر من منتظره تا یه روزی تو برسی

یکی از ابیات هم غلظ املایی داشت به جای بسه نوشتی بسته .

به هر حال امیدوارم موفق باشی ..خوش حال شعرای منم بخونی .
پاسخ:
خوشحالم که خوشتون اومده. البته این شعر هم مشکلات وزنی داره. و مشکلش فقط تو مصرعی که فرمودید نیست.
ممنون از پیشنهادهای خوبتون. ولی باز هم در وزن مشکل دارند.

اون بیت هم غلط املایی نیست. بسته همون تلفظ مشدد بسه هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی