غزل تنهایی

اشعار شاعری بی تخلص

غزل تنهایی

اشعار شاعری بی تخلص

مشخصات بلاگ

من سیامک هستم. خودم رو شاعر نمیدونم. ولی هر از گاهی چیزهایی مینویسم و دوست دارم نظر شاعران و شعردوستان رو در مورد نوشته‌هام بدونم. خوشحال میشم منو از نظرات مفیدتون آگاه کنید.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تو کسی هستی

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۶ ب.ظ

تو کی هستی که همش تو فکرتم

تو که روز ازل منتظر دیدنتم

میدونم یه روز میاد میبینمت

 توی دریای نگات غرق میشم

ولی تو کی هستی ای اونکه برات شعر میگم

اونکه جایی نداره جر تو دلم

تو یه شعر ناسروده‌ای پر از عشق وصفا

تو یه بارونی که به دل میده جلا

تو یه بارونی که تو صحرا میباره

خشکی رو میبره دریا میاره

تو یه شاپرکی که رو گلها پر میزنه

دلت به حالم میسوزه، به خارها هم سر میزنی

تو یه دفتر سفیدی، اما پر از حرف قشنگ

صفحه‌هات پاک و تمیز بی نقش و رنگ

توی نور سفیدی، رنگین کمون میشی برام

یه قطره آب زلال میخوای اونم اشک چشام

خرداد 84


نظرات  (۱۴)

سلامممنون سر زدی
 همین که مینویسی خوبه
 اما هنوز جای کار داری  وجای کار دارم
پاسخ:
ممنون از اینکه نظر دادی
بله همینطوره...جای کار زیاد داریم.
سلام سیامک عزیز شعراتون عالی بود خوب طبیعیه که یه مقدار باید روشون کار کنی جون تازه اول راهی چند سال بعد این شعراتون رو بخونید میبینید چقدر وضع شعراتون زیباتر و روانتر  شده 


این هم جایزتون
پاسخ:
ممنون از اینکه سر زدی... خوشحالم که از شعرهام خوشت اومده...البته این شعرها هم همون طور که نوشتم مال چند سال قبل هست...
  • ترانه های کودکان
  • سلام.از آشنایی با شما هنرمند گرامی خوشوقتم.شعرهایتان بااحساس ساده و دلنشینند.اگر کمی روی آنها کار کنید خیلی بهترخواهند شد.از حضورگرمتان سپاسگزارم و برایتان شادی و سلامتی و موفقیت  آرزو میکنم.خدانگهدار




    پاسخ:
    سلام... من هم از آشنایی با شما خوشوقتم. ممنون از لطفتون...بازم منتظر حضورتون هستم.
    سلام
    خسته نباشی گرامی
    در مرود این شعرت نظر خواستی ندارم، یکی از دوستان بنده هم توی همین سبک شعر میگه
    ولی شعر قبلی خیلی قشنگتر از این بود
    یعنی قافیش بهتر از این ادا میشد
    سنگینتر بود

    در کل موفق باشی...
    پاسخ:
    سلام...
    ممنون از اینکه نظر دادی
    این شعر کمی با شعرهای دیگه متفاوت هست...بیشتر شبیه شعر نو هست به خاطر همینه که فکر میکنید مشکل قافیه داره.. اما شعر قبلی قالب کلاسیک داره هر چند با لحنی امروزی و ساده نوشته شده.
    خوشحال میشم با دوستتون که به این سبک شعر میگه آشنا میشدم. اگه وبلاگی دارند آدرسش رو برام بفرستید و یا شعرهاشون رو برام از همین جا ارسال کنید.

    در کل ممنونم ازتون.
    سلام...قالب زیبا....شعرهای زیبا. . . .واقعا لذت بردم . . .آفرین. . 
    پاسخ:
    سلام... خوشحالم که از شعرهام خوشتون اومده... امیدوارم لایق این تعریف‌ها باشن.
    درود
    سپاس که به وبلاگ فال حافظ سر زدید
    از دعوتتان سپاسگزارم
    اشعارتان را خواندم و لذت بردم ، هم زیبا و هم پر مفهوم هستند.
    با توجه به اینکه در نظرات فرموده اید اشعارتان مربوط به سالهای گذشته است حتما موفقیت های بیشتری بدست آورده اید.
    موفق و سریلند باشید
    پاسخ:
    ممنون از اینکه سر زدی... مایه خرسندی من هست که از شعرهام خوشتون اومده...همون طور که قبلا تو نظرات نوشتم این شعرها مربوط به سالهای گذشته است ولی و شعرهای جدیدتری دارم که به مرور در وبلاگ قرار خواهم داد...ولی متاسفانه الان حدود دو سال هست که مشغله زیاد باعث شده فرصتی برای شعر گفتن نداشته باشم....ولی سعی دارم دوباره شروع به گفتن شعر کنم ولی اینبار اصولیتر و علمیتر از سالهای پیش...نظرات مثبت و امید بخش دوستان در این وبلاگ باعث شده تا به موفقیتم امیدوارتر بشم. امیدوارم بتونم هر چه زودتر دوباره شروع به شعر گفتن کنم...
    ممنون از لطفتون

    سلام شما هم وبلاگ بسیار زیبا و مفیدی دارید

    خیلی ممنونم که به جزیره خودتون اومدید.

    شعرهاتون هم قشنگه

    پاسخ:
    ممنون از اینکه نظر دادید...بازم منتظر حضور شما هستم.
    شعرهاتون خیلی قشنگه موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون...شما هم موفق باشید.
    اگربیشتر تلاش کنید بهتراز اینها می توانید بسرایید.
    پاسخ:
    حتما همینطوره... سعی میکنم در آینده نقصهای شعرم رو برطرف کنم.
    سلام آقا سیامک اشعارتون عالیه موفق باشید
    پاسخ:
    سلام... ممنون از لطفتون...شما هم موفق باشید.
    سلام مطالبات عالی بود ازین شعرتم خیلی خوشم اومد...
    ممنون که بهم سر زدی موفق باشی داداش....
    پاسخ:
    سلام... ممنون از لطفتون...بازم بیاید به این طرفها.
  • gï†år阮 råïñ
  • مرسی که سر زدی.
    تک تک شعراتو خوندم.
    بسیار زیبا و جالب. عالی. هر شعر جدیدی که گذاشتی با خبرم کن.

    پاسخ:
    سلام. ممنون از نظرتون. خوشحالم که شعرها مورد توجه شما قرار گرفته.
    چشم. حتما خبرتون میکنم.
    slm saram shulugh bud kholase var niga kardam khuban khosham umad hatmi bazam mtoam biaiammmmm
    پاسخ:
    سلام. ممنون از اینکه به ما سر زدی. منتظر حضور دوباره‌ی شما خواهم بود. هر وقتی که فرصت داشتید به ما سربزنید.
    خوشحال میشم از حروف فارسی برای گذاشتن نظر استفاده فرمائید.
    قشنگ بود اما یه ایراد داشت به نظرم اشکالش هم توی این بیت شعر بود:توی دریای نگات غرق میشم ولی تو کسی ای اونکه برات شعر میگم.به نظرم بهتر بود این جوری می نوشتین:توی دریای نگاهت غرق میشم ولی تو اون کسی هستی که برات شعر میگم.
    پاسخ:
    بازم ممنون از تذکر به جاتون. این اشکال شما هم دلیلش یه اشتباه تایپی بود که اصلاح شد. پایدار باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی