غزل تنهایی

اشعار شاعری بی تخلص

غزل تنهایی

اشعار شاعری بی تخلص

مشخصات بلاگ

من سیامک هستم. خودم رو شاعر نمیدونم. ولی هر از گاهی چیزهایی مینویسم و دوست دارم نظر شاعران و شعردوستان رو در مورد نوشته‌هام بدونم. خوشحال میشم منو از نظرات مفیدتون آگاه کنید.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

یار سفر کرده

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۳۹ ب.ظ

کاش آن یار سفر کرده ما اینجا بود

کاش آن نور رخش در دل ما پیدا بود

کاش آن لحظه پایان همه دوری ها

عضوی از ثانیه های خوش فردا بود

دوش دیدم که همه چلچله ها میخوانند

کاش دیدار رخش تعبیر این رویا بود

من همان قطره بارانم و تو دریایی

کاش این قطره ما عضوی از آن دریا بود

سالها شعر نوشتم همه‌اش پوچ و عبث

کاش یک مصرع از آن صد شعر من کارا بود

باز هم شد غزلی همدم تنهایی من

کاش این شعر غریب مثل شما زیبا بود

من همان شاعرم و تخلصلم بی نام است

آنکه در حجره خود با قلمش تنها بود

بهمن 84


نظرات  (۴)

سلام سیامک . شعراتو خوندم منم زیاد وارد نیستم توهم تازه کاری ولی جای پیشرفت هست. نوشته هات خوب بودن. اگه دوس داری بیشتر با نظر بقیه ی شاعرا در ارتباط باشی بیا و تو سایتهای شعر عضو شو. منم تو سایت شعر نو عضوم. سایت خوبیه.

ممنونم که به وبم اومدی..قلمت سبز
پاسخ:
سلام... ممنون از اینکه به ویلاگم سر زدی. خوشحال میشم آدرس سایتهای شعری که میشه عضو شد رو برام بنویسی.
ممنون از لطفت. بازم منتظرت هستم.

سلام

وبلاگ بسیار زیباست امیدوارم  موفق باشید

پاسخ:
ممنون از اینکه نظر دادید.
موفق باشید
شعر بسیار زیبایی است
سلام
شعر زیبایی گذاشتید به وبلاگ من یه سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی